0

Sofia’dan Hijyende Sınırları Zorlayan, Yepyeni Bir Seri: Sofia Premium

Türkiye’nin lider hijyenik temizlik kâğıdı üreticilerinden Lila Group’un üst segment markası Sofia, sağlığına ve hijyene önem veren,kendini özel hissetmek isteyen, kalite ve farklılık arayan tüketiciler için çok özel bir seri geliştirdi. Tüm Migros marketlerde satışa sunulan yepyeni Sofia Premium serisinin tuvalet kâğıdı ve banyo havlusu – sektörde bir ilk olarak- organik aloe vera içeriyor. Serinin ‘Gıda ile Temasa Uygun’ özelliğe sahip mutfak havlusu ise yüzde 25 daha emici ve kalın olarak tüketicilerin beğenisine sunuluyor. En iyisini arayan tüketicilerin tercihi olacak Sofia Premium ailesinin tuvalet kâğıdı, banyo havlusu ve mutfak havluları Ağustos ayı itibariyle Migros raflarında tüketicileriyle buluşuyor.

Temizlik kağıdında bir ilk! ‘Organik aloe vera’ ile hassas ve hijyenik dokunuş Sofia Premium serisinde…

İlk’lerin markası Sofia, şimdi de Premium serisi ile tüketicilerine yepyeni bir deneyim yaşatıyor. Temizlik kâğıdı ürünlerinde standartların dışına çıkarak sınırları zorlayan Sofia Premium serisinin tuvalet kâğıdı ve banyo havlusu pek çok özelliği ile diğerlerinden ayrışıyor. Serinin en önemli farkı ise tuvalet kâğıdı ve banyo havlularında bir ilke imza atarak organik aloe vera içermesi.Sofia Premium serisi tuvalet kâğıdı ve banyo havluları aloe veranın hijyenik olma ve cilde dost özelliği ile kullanıcılarına maksimum seviyede hijyen sağlarken en hassas ciltlerde bile güvenle kullanılabiliyor. 3 katlı olan ürünler aynı zamanda fresh bir kokuya sahip. Ruloların ortasındaki karton mihverler, alışılageldiği gibi kahverengi değil -yine sektörde bir ilk olarak- yeşil renkte tasarlandı.

Pandemi döneminde hijyen bilincinin çok daha fazla önem kazanması, kişiye özel ürünlerin üretimini ön plana çıkarttı. Bu yaklaşımla hareket eden Sofia,Premium serisinde organik aloe vera içerikli tek kullanımlık banyo havlularını üretti. Böylelikle tüketici, kendini özel hissetmenin yanı sıra Sofia farkını bir kez daha yaşamış olacak.

Sofia Premium serisi mutfak havlusu yüzde 25 daha emici ve kalın yapısı ile mutfakların vazgeçilmezi olacak

Türkiye’de 2012 yılında bir ilk olarak banyo ve mutfak havlularını özelliklerine göre ayrıştıran Sofia, Premium serisinde de banyo ve mutfaklar için farklı ürünler geliştirdi.

Sofia Premium serisi mutfak havlusunun öne çıkan özelliği ise %25 daha emici ve kalın yapısının yanı sıra ‘Gıda ile Temasa Uygun’ olması. Sofia Premium serisi mutfak havlusu, gıda ile temasa uygun özelliği sayesinde tüketiciler tarafından gönül rahatlığı ile kullanırken %25 daha emici yapısıyla da Sofia performansının ayrıcalığını bir kez daha deneyimleyecekler. Sofia Premium serisi mutfak havlusunun da serinin tuvalet kâğıdı ve banyo havlusunda olduğu gibi yeşil renkte mihveri bulunuyor.

Sofia Premium serisinin sektörde şimdiye kadar geliştirilen en özel seri olduğunu vurgulayan Lila Group CEO’su Alp Öğücü şöyle konuştu: “Yaptığımız araştırmalaragöre özellikle pandemi süreciyle beraber tüketicilerin beklenti, ihtiyaç ve alışkanlıklarında değişiklikler olduğunu gözlemledik. Çünkü bu süreçle birlikte hijyen konusunun gerekliliği ve önemi hepimiz için daha da netleşti. Artık hijyen sağlamak adına, su ile temas sıklığımız arttığı için kullandığımız ürünlerin hem daha hijyenikhem de cilde daha fazla özen gösteren ürünler olmasını arzu ediyoruz. Sofia Premium serisinin çıkış noktası da tam olarak bu oldu. Yeni serimizin tuvalet kâğıdı ile banyo havlularında sektörde bir ilk olarak ‘organik aloe vera’ kullandık ve tüketicisine verdiği değeri gösteren çok özel, kategorisinde sınırları zorlayan, katma değerli bir ürün geliştirdik. Serimizin mutfak havluları ise yüzde 25 daha emici ve kalın yapısı ile bir kez daha Sofia performansını, kalitesini ispat eder nitelikte. İlerleyen dönemde Sofia Premium serisinin yeni üyelerinin de aramıza katılacağının müjdesini şimdiden vermekten ayrıca mutluluk duyuyorum. Sofia Premium serisi ile sağlığına önem veren, kalite ve farklılık arayan tüketicilerin memnuniyetini yakalayacağımıza inanıyoruz.”

Sofia Hakkında

Sofia temizlik kağıdı kategorisi içerisinde üst segmentte konumlanan markadır. Sofia, “Geleceğimiz için Ormanları Korur!” sloganı ile kağıt üretimi için kullandığı selülozu, sadece endüstriyel amaçlı yetiştirilen ağaçlardan elde ediyor.

Bu işlemle doğal ormanlara dokunmuyor, kağıt üretiminin hiçbir sürecinde doğal ormanlardaki ağaçları kullanmıyor. Doğada Çözünür özellikli ambalajları ile doğal kaynakların sürdürülebilir olmasını sağlıyor.

Sofia marka özünde, kategorisinde her zaman geleceğe dair sosyal sorumluluk, inovasyon ve kaliteyi en yükseğe taşımaya odaklanmıştır.

Lila Group Hakkında

Kökleri 100 yıl öncesine dayanan Lila Group, 2006 yılında yatırım kararı almasıyla yüzde yüz yerli sermaye ile 2007 yılında Çorlu’da dünya standartlarında temizlik kağıtları üretme vizyonuyla hijyenik temizlik kağıtları üretime başladı. 2012 yılında yapılan yeni yatırımlarla faaliyet alanını genişleten Lila Group, 2020 yılı ilk çeyreğinde hayata geçirdiği kağıt üretim yatırımı ile kapasitesini 220.000 tona ve konverting yatırımıyla da konverting üretim kapasitesini 120.000 tona yükselten Lila Group bu yatırımlarla birlikte Avrupa’da aynı kampüste üretim yapan sektörünün tam entegre en büyük ikinci oyuncusu olmuştur. Bugün yaklaşık 3 Milyar TL’lik Türkiye temizlik kağıtları pazarı toplamında ilk 3’te yer alan Lila Group, Türkiye’deki kullanıcılarına Sofia, Maylo, Berrak ve Nua Professional markaları ile ulaşırken dünyanın dört bir yanında yer alan 80’i aşkın ülkeye yarı mamul ve mamul ihracatı yaparak ülke ekonomisi için katma değer sunuyor.

Detaylı bilgi için www.lilagroup.com

↑ Back to top