S. Pellegrino gastronomi dünyasının gelişimini desteklemeye devam ediyor
Dünyanın önde gelen markalarından S.Pellegrino, daha önce başlatmış olduğu #SupportRestaurants hareketi kapsamında “World’s 50 Best Restaurants” organizasyonunun ev sahipliği yaptığı “50 Best for Recovery” zirvesinin başlangıç etkinliğini düzenleniyor.
13 Ekim Salı günü dijital ortamda gerçekleştirilecek “Food Meets Hope”etkinliği, restoran topluluğunu gelecek için umut ve pozitif mesajlar etrafında bir araya getirmeyi planlıyor.
The World’s 50 Best Restaurants (Dünyanın en iyi 50 restoranı) oluşumunun “50 Best for Recovery” zirvesi, S. Pellegrino’nun ana sponsorluğunda, 13-15 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilecek. “50 Best for Recovery” zirvesi, restoran sektöründe öğrenilenlerin paylaşılması, en iyi uygulamaların tanıtılması ve pandemi sonrası gastronomi dünyası için öngörülerin sunulması için küresel gıda topluluğunu dijital ortamda bir araya getirmeyi amaçlıyor.
Zirvenin başlangıç etkinliği olan “Food Meets Hope”, restoran sektörünün yeniden yapılandırılması, iyileştirilmesi ve canlandırılması konularını ele alacak. S. Pellegrino tarafından organize edilecek olan başlangıç etkinliği, 3 farklı tema altında, 13 Ekim Salı günü saat 17.00’de (Türkiye saati) The World’s 50 Best Restaurants Facebook kanalında yayınlanacak.
“Food Meets Hope” un iyileşme temalı oturumu dünyanın dört bir yanındaki katılımcıları, 50 Best Recovery Grant (En İyi 50 İyileşme Bağışı) almış birkaç restorana götürecek. Uluslararası şeflerin ilham verici paylaşımlarıyla, böylesi zor bir dönemde bu bağışın gastronomi dünyası için ne anlama geldiği paylaşılacak.
Daniela Soto-Innes ve Ivan Brehm de dahil olmak üzere farklı şeflerden oluşan bir panel şeklinde kapsayıcılık temasıyla düzenlenecek ikinci oturum, şeflerin restoranlarında kapsayıcılık hakkında son öğrendikleri ve sektör hakkındaki umutları da dahil olmak üzere bunların mutfak kültürü üzerine yansımasından oluşacak.
Değerlendirme temalı üçüncü oturum, dünyanın ünlü üst düzey şeflerinden Richard Ekkebus, Dominique Crenn, Tim Raue gibi isimlerin gerçekleştireceği açılış konuşmalarına ev sahipliği yapacak. Oturum katılımcıları yeniden kapıların açılması, iş hayatı ve çevresel sürdürülebilirlik dahil sürdürülebilirlik hakkındaki düşüncelerini paylaşacak.
Ayrıca yeniden açılma, pandemi sürecindeki öğretiler, sürdürülebilirlik, kapsayıcılık gibi konulara geniş şekilde yer vermek ve bu konuları daha ayrıntılı şekilde keşfetmek amacıyla S.Pellegrino, zirve boyunca “Vision of Recovery Insta Live” (iyileşme vizyonu instagram canlı yayını) serisini de gerçekleştirecek. Daniel Humm ve Bjorn Frantzén’in de aralarında olduğu şeflerle Instagram canlı sohbetleri takvimi, The World’s 50Best Instagram channel (Dünyanın En İyi 50 En İyi Instagram kanalında) “50 Best and Fine Dining Lovers” gazetecileri tarafından sunulacak.
“Foot Meets Hope” için detaylı bilgiye, S.Pellegrino’nun www.sanpellegrino.com resmi websitesi ile Facebook ve Instagram hesaplarından ulaşılabiliyor.
S.Pellegrino ve Acqua Panna Hakkında: S.Pellegrino, Acqua Panna ve Sanpellegrino meyve aromalı içecekler, Milano, İtalya merkezli uluslararası Sanpellegrino S.p.A’in ticari markalarıdır. Beş kıtada yer alan şube ve distribütörleri aracılığıyla 150’den fazla ülkeye dağıtımı yapılan bu ürünler, mükemmel kaliteyi temsil etmekle birlikte dünya çapında keyif, sağlık ve esenliğin birleşimi olarak bilinen İtalyan yaşam tarzını yansıtmaktadır. 1899 yılında kurulan Sanpellegrino S.p.A. doğal mineralli su, alkolsüz aperatif, içecek ve buzlu çaydan oluşan ürün yelpazesiyle içecek sektöründe lider konumundadır. İtalyan doğal mineralli su üreticisi, ürünlerini geliştirmek ve kaynağın geleceğini korumak için sorumluluk ve tutkuyla yoluna devam etmektedir.
↑ Back to topLatest
- Latest
- Food and Travel
- 2016 Sayıları
- Ağustos Sayısı 2014
- Ağustos Sayısı 2015
- Ağustos Sayısı 2016
- Aralık Sayısı 2013
- Aralık Sayısı 2014
- Aralık Sayısı 2015
- Ekim Sayısı 2013
- Ekim Sayısı 2014
- Ekim Sayısı 2015
- Eylül Sayısı 2014
- Eylül Sayısı 2015
- Haziran Sayısı 2014
- Haziran Sayısı 2015
- Haziran Sayısı 2016
- Kasım Sayısı 2013
- Kasım Sayısı 2014
- Kasım Sayısı 2015
- Mart Sayısı 2014
- Mart Sayısı 2015
- Mart Sayısı 2016
- Mayıs Sayısı 2014
- Mayıs Sayısı 2015
- Mayıs Sayısı 2016
- Nisan Sayısı 2014
- Nisan Sayısı 2015
- Nisan Sayısı 2016
- Ocak Sayısı 2014
- Ocak Sayısı 2015
- Ocak Sayısı 2016
- Seyahat
- Şubat Sayısı 2014
- Şubat Sayısı 2015
- Şubat Sayısı 2016
- Temmuz Sayısı 2014
- Temmuz Sayısı 2015
- Temmuz Sayısı 2016
- Gurme Seyahat
- Haberler
- Yemek