YEMEKSEPETİ, SİPARİŞİ YERİNDEN TESLİM ALMA ALIŞKANLIĞINI GEL AL İLE YENİLİYOR
Eylül 2022’de Gel Al için başlattığı pilot çalışmanın elde ettiği büyük başarının sonucunda bu hizmetini Türkiye geneline hızla yaygınlaştıran Yemeksepeti, siparişi yerinden teslim alma alışkanlığını modern bir yaklaşımla birleştirdi. Kullanıcılar artık Yemeksepeti uygulamasından verdikleri siparişleri restoranlara giderek sıra beklemeden alabiliyorlar ve aynı zamanda Yemeksepeti’nin sunduğu cazip indirimlerden de yararlanmış oluyorlar.
Türkiye’de hızlı ticaretin öncüsü Yemeksepeti, Gel Al hizmetiyle bir kez daha sektördeki yenilikçi yaklaşımını kanıtlıyor. İlk yılını doldurmak üzere olan bu hizmet, 90 bin üye restoranın %80’inde kullanıcılara sunuluyor.
Yemeksepeti tarafından yapılan ankete katılan iki kullanıcıdan birinin, daha önce yemeğini restorandan teslim alma alışkanlığına sahip olduğunu belirtmesi, bu hizmetin yakaladığı potansiyel konusunda da fikir veriyor. İlk yılın verileri; İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya ve Kocaeli gibi büyük şehirlerin bu hizmete daha hızla adapte olduğunu gösteriyor.
SABİT KUPONLARA ÖZEL İNDİRİMLER SUNULUYOR
Geleneksel yönteme kıyasla çok sayıda avantajı bulunan Gel Al ile birlikte Yemeksepeti’nin sunduğu indirim ve avantajlar, bu alışkanlığı daha da cazip hale getiriyor. Kullanıcılar Gel Al ile Yemeksepeti’nden indirimli biçimde siparişlerini veriyorlar ve restorana gittiklerinde siparişleri hazır oluyor.
Kullanıcılar GELAL20, GELAL30 ve YAZ100 gibi kampanyalar sayesinde her siparişte ekstra indirimler kazanabiliyorlar. Ağustos sonunda bitecek olan ‘YAZ100’ kampanyası, hafta sonları 300 TL’ye kadar olan siparişlerde 100 TL indirim sunmasıyla büyük ilgi görüyor. GELAL20 ve GELAL30 indirimlerinde ise bir kullanım sınırı bulunmuyor.
GELENEKSEL SİPARİŞ TESLİM ALMA ALIŞKANLIĞI GEL AL İLE DAHA AVANTAJLI
Gel Al hizmeti, günlük hayatımıza pratiklik de katıyor. Ofise kahve alırken, yürüyüş yaparken veya sahile gitmeden önce paket pizza yaptırma, misafirliğe giderken tatlı alma gibi geleneksel alışkanlıklar şimdi daha avantajlı ve modern bir şekilde gerçekleşiyor.
Yemeksepeti’nin bu yenilikçi ve avantajlı hizmeti, sektördeki güçlü konumunu daha da pekiştiriyor. Geleneksel siparişi yerinden teslim alma alışkanlığı, Yemeksepeti farkı ile daha ekonomik bir seçeneğe dönüşüyor.
***
YEMEKSEPETİ HAKKINDA
2001 yılında Türkiye’nin ilk online yemek siparişi sitesi olarak kurulan hızlı ticaret platformu Yemeksepeti, bugün 81 il ve KKTC’de 30 milyonu aşkın kullanıcısına, 90 bin iş ortağı restoran ve Yemeksepeti Mahalle mahalle esnafının yanı sıra yüzlerce Yemeksepeti Market hizmet noktasıyla hizmet veriyor. Sektör trendleri ve kullanıcı beklentileri doğrultusunda hizmet yelpazesini sürekli genişleten ve kendini yenileyen Yemeksepeti, hızlı ticaret sektöründeki öncü konumunu koruyor.
↑ Back to topLatest
- Latest
- Food and Travel
- 2016 Sayıları
- Ağustos Sayısı 2014
- Ağustos Sayısı 2015
- Ağustos Sayısı 2016
- Aralık Sayısı 2013
- Aralık Sayısı 2014
- Aralık Sayısı 2015
- Ekim Sayısı 2013
- Ekim Sayısı 2014
- Ekim Sayısı 2015
- Eylül Sayısı 2014
- Eylül Sayısı 2015
- Haziran Sayısı 2014
- Haziran Sayısı 2015
- Haziran Sayısı 2016
- Kasım Sayısı 2013
- Kasım Sayısı 2014
- Kasım Sayısı 2015
- Mart Sayısı 2014
- Mart Sayısı 2015
- Mart Sayısı 2016
- Mayıs Sayısı 2014
- Mayıs Sayısı 2015
- Mayıs Sayısı 2016
- Nisan Sayısı 2014
- Nisan Sayısı 2015
- Nisan Sayısı 2016
- Ocak Sayısı 2014
- Ocak Sayısı 2015
- Ocak Sayısı 2016
- Seyahat
- Şubat Sayısı 2014
- Şubat Sayısı 2015
- Şubat Sayısı 2016
- Temmuz Sayısı 2014
- Temmuz Sayısı 2015
- Temmuz Sayısı 2016
- Gurme Seyahat
- Haberler
- Yemek